Jakie formy płatności są akceptowane w sklepie?

Akceptujemy różne formy płatności, szybkie płatności on-line, przelewy bankowe oraz płatność przy odbiorze.

Jak mogę śledzić status mojego zamówienia?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz numer przesyłki, który pozwoli Ci śledzić status przesyłki online.

Czy mogę zwrócić produkt, jeśli nie spełnia moich oczekiwań?

Tak, akceptujemy zwroty w ciągu 14 dni od daty zakupu, pod warunkiem, że produkt nie był używany. Nie ma wówczas także konieczności podania przyczyny takiego zwrotu.

Jakie są wasze godziny obsługi klienta?

Nasz zespół obsługi klienta jest dostępny od poniedziałku do piątku, od 9:00 do 15:00.

Czy produkty są bezpieczne dla mojego zwierzaka?

Wszystkie oferowane produkty są starannie wyselekcjonowane i testowane pod kątem bezpieczeństwa. 

Jak mogę znaleźć odpowiedni rozmiar ubranka dla mojego psa/kota?

Na stronie produktu znajduje się tabela rozmiarów wraz z instrukcją pomiaru, która pomoże Ci wybrać odpowiedni rozmiar.

Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

Niestety z uwagi na automatyzacje procesu - nie mamy możliwości wprowadzania zmian do zamówienia po jego złożeniu.

Jak mogę otrzymać porady dotyczące najlepszego wyboru produktów dla mojego zwierzaka?

Zapraszamy do kontaktu z naszym zespołem ekspertów poprzez czat na stronie lub e-mail, gdzie udzielimy Ci indywidualnych porad.

Czy darmowa dostawa zamówienia?

Tak, dla zakupów powyżej 120 PLN dostawa jest gratis.

Czy otrzymam potwierdzenie zamówienia?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia przez nas Twojego zamówienia.

Jak dowiem się, że moje zamówienie zostało wysłane?

Otrzymasz e-mailowe powiadomienie o wysyłce zaraz po tym, jak Twoje zamówienie zostanie wysłane z naszego magazynu.

Czy mogę wybrać adres dostawy różny od adresu na fakturze?

Tak, w trakcie realizacji zamówienia istnieje opcja wskazania adresu dostawy, który może się różnić od adresu podanego na fakturze.

Paczka lub produkt dotarł uszkodzony

Jeśli otrzymasz przesyłkę z uszkodzonym produktem, prosimy o niezwłocznego zgłoszenia tego faktu do naszego działu Obsługi Klienta - najlepiej za pośrednictwem maila wraz z dokumentacją zdjęciową. Jeśli paczka nosi ślady uszkodzenia zadbaj o otwarcie przesyłki przy udziale kuriera spisz protokół szkody. Możesz także odmówić jej przyjęcia z uwagi na uszkodzenia.

Paczka nie dotarła, ale śledzenie wskazuje na dostarczenie

W sytuacji, gdy system śledzenia pokazuje, że przesyłka została dostarczona, a Ty jej nie odnajdujesz i nie posiadasz informacji o pozostawieniu jej w miejscu przez Ciebie wskazanym lub u sąsiada, prosimy o kontakt z naszym działem Obsługi Klienta.

Otrzymałem niewłaściwe produkty w paczce

Jeżeli w Twojej przesyłce znalazły się nieprawidłowe towary lub ilość artykułów jest niezgodna z zamówieniem, zachęcamy do kontaktu z naszym działem Obsługi Klienta.

Aby ułatwić nam rozpatrzenie Twojego zgłoszenia, prosimy o przygotowanie następujących danych:

  • Numer zamówienia lub numer klienta
  • Przyczyna reklamacji
  • Numer zamówionego produktu
  • Informacja, jakie produkty zostały dostarczone nieprawidłowo oraz ich liczba
  • Fotografia błędnie dostarczonego towaru

Mam pytanie o szczegóły produktu

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze opisy produktów były jak najbardziej kompleksowe i zawierały wszelkie istotne informacje. Mimo to, jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące któregokolwiek z naszych produktów, zapraszamy do kontaktu z naszym działem Obsługi Klienta.

Czy posiadacie bezpłatne próbki w ofercie?

Aktualnie w naszym asortymencie nie oferujemy możliwości otrzymania darmowych próbek produktów.

Czy mogę wymienić produkt na inny rozmiar, rodzaj lub kolor?

Aktualnie nie przewidujemy opcji bezpośredniej wymiany artykułów. W przypadku chęci zmiany rozmiaru, rodzaju czy koloru produktu, zapraszamy do dokonania zwrotu zakupionego towaru i złożenia nowego zamówienia. Na zwrot masz 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Gwarantujemy zwrot całkowitej kwoty widocznej na fakturze oraz bezpłatne zorganizowanie zwrotu produktu.

Czym są pliki cookie i do czego służą?

Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane na Twoim urządzeniu podczas odwiedzin naszej strony internetowej. Używamy ich do śledzenia zawartości Twojego koszyka oraz do zapamiętywania Twoich preferencji jako użytkownika przy kolejnych wizytach na naszej stronie.

Pliki cookie ułatwiają nawigację po naszym serwisie internetowym i są bezpieczne w użyciu. Informacje, które zbieramy za ich pomocą, pomagają nam identyfikować błędy oraz rekomendować produkty, które mogą być dla Ciebie interesujące.

Jak często wprowadzacie nowe produkty do oferty?

Regularnie aktualizujemy naszą ofertę, wprowadzając nowe produkty. Zachęcamy do śledzenia naszej strony i mediów społecznościowych, aby być na bieżąco z nowościami.

Czy oferujecie produkty dla ras dużych i małych?

Tak, nasz asortyment obejmuje produkty odpowiednie dla psów i kotów różnych rozmiarów i ras, od najmniejszych po największe.

Jak mogę zadbać o produkty, aby służyły jak najdłużej?

Wskazówki dotyczące pielęgnacji i konserwacji naszych produktów znajdziesz w opisach produktów oraz w dołączonych instrukcjach obsługi.

Jakie są Wasze zasady dotyczące ochrony danych osobowych?

Dbamy o prywatność naszych klientów. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności na stronie.