ZWROTY

Chcesz zwrócić zakupiony u nas produkt?

Nie ma problemu!

Masz na to, aż 30 dni!

Możesz to zrobić, przesyłając nam w ciągu 30 dni od dnia otrzymania zamówionych produktów. Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów używania oraz powinien zostać odesłany w stanie niezmienionym i z oryginalnymi metkami oraz dowodem zakupu.

Uwaga produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi ani wymianie!

W CELU REZYGNACJI Z ZAKUPU:

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy:

1. 

Musisz poinformować nas o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.

Możesz na przykład wysłać do mnie uzupełniony WZÓR OŚWIADCZENIA ,o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną lub pocztą tradycyjną, który pobierzesz także->TUTAJ 

Nie czekaj jednak na potwierdzenie - to tylko informacja dla nas.

Prześlij wypełniony i podpisany formularz w terminie 30 dni od dnia odebrania zamówienia na adres mailowy: sklep@lalazoo.pl lub pocztą na adres:

WEKNOW SP. ZO O.

al. Atramentowa 5/21

55-040 Bielany Wrocławskie

Oświadczenie to może również zostać wysłane w przesyłce wraz ze zwracanym Towarem.

2. 

Towar wraz z podpisanym formularzem spakuj do koperty lub pudełka i odeślij w terminie 14 dni, licząc od dnia, w którym o odstąpiłeś od umowy. Pamiętaj, by właściwie zabezpieczyć zwracane produkty na czas transportu.

3.

Wyślij paczkę na wskazany wyżej adres.

Pamiętaj jednak, że nie odbieramy przesyłek z paczkomatów, wysłanych za pobraniem ani wysłanych na koszt odbiorcy.

4.

Oczekuj na zwrot środków - zajmuje to maksymalnie 14 dni od momentu momentu otrzymania przesyłki zwrotnej.

Forma zwrotu należności zależy od metody płatności, którą wybrałeś podczas składania zamówienia.

5.

Celem wysyłki zwrotu możesz także skorzystać z platformy:

WYGODNE ZWROTY,

która z pewnością ułatwi Tobie cały proces

- kliknij poniżej i poznaj szczegóły:

[BANER-WZ]

REKLAMACJE

W przypadku stwierdzenia wady lub uszkodzenia produktu możesz złożyć reklamację.

Aby złożyć reklamację, prosimy pobrać i wypełnić FORMULARZ REKLMACYJNY, który znajdziesz => TUTAJ.

Wypełniony i podpisany formularz prześlij na adres mailowy: sklep@lalazoo.pl w tytule wpisując słowo REKLAMACJA.

Aby przyspieszyć reklamację, zalecamy dołączenie zdjęć dokumentujących wadę lub uszkodzenie.
Jeśli reklamacja dotyczy karmy lub przysmaków prosimy o podanie nr partii produkcyjnej znajdującego się na opakowaniu.

Pamiętaj, że mamy prawo prosić o odesłanie do nas reklamowanego produktu na adres:

WEKNOW SP. Z O.O.

ul. Atramentowa 5/21

55-040 Bielany Wrocławskie


z dopiskiem „Reklamacja”.

Prosimy, aby reklamowany towar przekazywany do Weknow sp. z o. o.. był czysty (wyprany, umyty)”. W przypadku otrzymania zabrudzonego produktu, który z przyczyn higienicznych nie może zostać przekazany do naprawy, produkt zostanie odesłany do klienta, do wyczyszczenia lub wyprania.