ZWROTY
Chcesz zwrócić zakupiony u nas produkt?
Nie ma problemu!
Masz na to, aż 30 dni!
Możesz to zrobić, odsyłając nam produkt w ciągu 30 dni od dnia jego otrzymania. Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów używania oraz powinien zostać odesłany w stanie niezmienionym i z oryginalnymi metkami.
Uwaga produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi ani wymianie!
W CELU REZYGNACJI Z ZAKUPU:
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy:
1.
Poinformuj nas o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.
Możesz na przykład wysłać do mnie uzupełniony WZÓR OŚWIADCZENIA ,o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną lub pocztą tradycyjną, który pobierzesz także->TUTAJ
Nie czekaj jednak na potwierdzenie - to tylko informacja dla nas.
Prześlij wypełniony i podpisany formularz w terminie 30 dni od dnia odebrania zamówienia na adres mailowy: sklep@lalazoo.pl lub pocztą na adres:
WEKNOW SP. ZO O.
al. Atramentowa 5/21
55-040 Bielany Wrocławskie
Oświadczenie to może również zostać wysłane w przesyłce wraz ze zwracanym Towarem.
2.
Towar wraz z podpisanym formularzem spakuj do koperty lub pudełka i odeślij w terminie 14 dni, licząc od dnia, w którym o odstąpiłeś od umowy. Pamiętaj, by właściwie zabezpieczyć zwracane produkty na czas transportu.
3.
Wyślij paczkę na wskazany wyżej adres.
Pamiętaj jednak, że nie odbieramy przesyłek z paczkomatów, wysłanych za pobraniem ani wysłanych na koszt odbiorcy.
4.
Oczekuj na zwrot środków - zajmuje to maksymalnie 14 dni od momentu momentu otrzymania przesyłki zwrotnej.
Forma zwrotu należności zależy od metody płatności, którą wybrałeś podczas składania zamówienia.
5.
Celem wysyłki zwrotu możesz także skorzystać z platformy:
WYGODNE ZWROTY,
która z pewnością ułatwi Tobie cały proces
- kliknij poniżej i poznaj szczegóły:
REKLAMACJE
W przypadku stwierdzenia wady lub uszkodzenia produktu możesz złożyć reklamację.
Aby złożyć reklamację, prosimy pobrać i wypełnić FORMULARZ REKLMACYJNY, który znajdziesz => TUTAJ.
Wypełniony i podpisany formularz prześlij na adres mailowy: sklep@lalazoo.pl w tytule wpisując słowo REKLAMACJA.
Aby przyspieszyć reklamację, zalecamy dołączenie zdjęć dokumentujących wadę lub uszkodzenie.
Jeśli reklamacja dotyczy karmy lub przysmaków prosimy o podanie nr partii produkcyjnej znajdującego się na opakowaniu.
Pamiętaj, że mamy prawo prosić o odesłanie do nas reklamowanego produktu na adres:
WEKNOW SP. Z O.O.
ul. Atramentowa 5/21
55-040 Bielany Wrocławskie
z dopiskiem „Reklamacja”.
Prosimy, aby reklamowany towar przekazywany do Weknow sp. z o. o.. był czysty (wyprany, umyty)”. W przypadku otrzymania zabrudzonego produktu, który z przyczyn higienicznych nie może zostać przekazany do naprawy, produkt zostanie odesłany do klienta, do wyczyszczenia lub wyprania.